Ir al contenido principal

Siguis on siguis

 Siguis on siguis

Amb honor i respecte teu

Viure la meva pròpia vida per tu però sobretot per jo

Intentarè no perder-me en el joc de les màscares

Intentarè no pecar de la conducte del bonisme per aprovació social

Intentarè exprimer al màxim la meva pròpia vida

Perquè una cosa m'has ensenyat tu

I es que aquí lo únic important es que visquis per tu i els altres ja viuran la seva pròpia

No et necesiten, no ets essencial a les seves vides

Simplement ets un estímul per ells i tu decideixes si vols ser un estímul que els impulsi o els inhibesqui a creixer, a millorar-se.

Però recorda, tu no ets el responsable del seu creixement i el seu benestar. 

Tu ets un complement a les seves vides

I no estic aqui defensant que ara tots anem a mirar només per nosaltres independetment de si ocasionam dolor a una persona

NO

Estic diguent que observis la teva vida, agafis el timor i començis a pilotar-la

Seguint la direcció de la teva intuició

I si per el camí algunes persones han de baixar del teu vaixell

Deixe'ls baixar-les, permet el cicle de la vida

Perquè al permetre el cicle de la vida, de les relacions humanes permetras entrar a persones més a fins a tu, a on seràn, un fantastic complament en aquest procés que estas visquent ARA.

La vida no és estatica

La vida és moviment

Perquè tu ets moviment

Ets constant canvi

I igual que tu, tots som canvi

I resistir-te el canvi

Ferà que et creis una presso a on allà no creix la vida

Perquè no et permets EVOLUCIONAR i TRANSFORMAR-TE?

Tal vegada perquè.. tens tanta por a sofrir, a pasar-ho malament i conseqüentment prefereixes neutrament estar en un lloc a on ja la terra no es fèrtil per el simple fet de que coneixes molt bé la terra i tens l'esperança que algun dia broteran els arbres com en el passat?

Com et pots suposar la terra és la teva zona de confort, aquella zona coneguda a on et dona una falsa seguretat

I reconeixer que no hi ha seguretat externa, que la seguretat és interna

Fa por i és doloros

Però a les hores, en una regió del teu cervell algo et fa click

Xisca J



Comentarios

Entradas populares de este blog

Tratate con amor 🫶

 No hubieras podido evitar nada Porque todo lo que ha pasado Ya ha pasado Así pues, Ocurrió como debía suceder Ahora bien, tú eliges si "castigarte" o "aprender" Aprender, sinónimo de "ok, ¿que puedo hacer yo para que no se vuelvan a repetir ciertas cosas?" Recuerda añadir, una pizca de amor propio en estos aprendizajes :) Te mereces tratarte bien y bonito X.J.

🤍

 No eran fuegos artíficiales  Lo que sentiste Ni mucho menos una conexión brutal explosiva que nunca más sentirás Sino fue una activación de tus heridas Intentando ser curadas con raíz de pasado En presente X.J.

Al niño que todos tenemos dentro🤍

 Escogí Una profesión """"Que sin querer"""" Las personas Que vienen a tu servicio De cierto modo Te vienen a enseñar algo En este caso Era un niño De 10 años Que se olvido de lo que ahora es Me sano Ayudándole A reubicarse En su rol De niño Que ahora el tiene adultos a su cargo Que puede relajarse que hay alguien que se ocupa de el Que puede darse la oportunidad de confiar en que será sostenido Así como también, tu niñ@ te tiene ahora a ti, como adulto Cuida tanto esa parte de ti que no dude nunca que se merece relajarse y ser él//ella misma X.J.